- Étkezz tudatosan, karcsúsodj EFT-vel -
karcsusodj

Ajánlom azoknak:

  • akik megszabadulnának fölös kilóiktól, de úgy érzik, rajtuk semmi sem segít
  • akik a létező összes csodamódszert kipróbálták már, és egy deka sem ment le róluk
  • akiknek elegük van a fogyási küzdelmek okozta stresszből és nyomásból
  • akik szívesen elsajátítanák a tudatos étkezés mindfulness gyakorlatait

Most olyan módszert ajánlok, amellyel nem csak a nem kívánt kilóknak mondhat búcsút, de a szüntelen sóvárgást, szorongást és önmaga hibáztatását is elfelejtheti. Nem pusztán a tünetet, a túlsúlyt igyekszünk orvosolni, hanem a cél: a túlsúly mélyben rejlő okainak felkutatása, és ezek feloldása, hisz a hízáshoz érzelmi problémák és múltbéli traumák is hozzájárulhatnak. Ez a módszer az EFT, a kopogtató módszer, amelynek eredményeképpen mind a felesleges kilóknak, mind pedig a fogyókúrázást övező stressznek véget vethet, önsanyargatás nélkül.

Dr. Peta Stapleton Ausztráliában élő klinikai pszichológus és EFT tréner. Az elmúlt években táplálkozási zavarokkal küzdő pácienseket kezelt, és kutatásokat folytatott a fogyás és evési szokások témakörében. Dr. Stapleton azért vágott bele a kutatásba, mert rá akart jönni, hogy a kopogtatás hatással van-e a fogyásra és az ételek után sóvárgásra, és ha igen, akkor mennyire hatékony. Az ellenőrzött kutatásban összesen nyolcvankilenc 31 és 56 év közötti olyan nő vett részt, akik a testtömeg-indexük alapján elhízottnak számítottak. Nyolc héten keresztül hetente körülbelül két órát töltöttek kopogtatással – átlagosan negyedórát naponta. Fogyókúra és sportolás nélkül, vagyis kizárólag kopogtatással átlagosan 7,5 kilót fogytak a kutatási időszakban. Bár dr. Stapleton számított rá, hogy a kopogtatást végezve a résztvevők fogyni fognak, a fogyás mértéke őt is meglepte. Ami még izgalmasabb, hogy a kezdeti nyolchetes kopogtatási időszakban elért fogyást a résztvevők fél évvel később is megtartották, annak ellenére, hogy többségük a kutatási időszak végén felhagyott a kopogtatással.

“Nem a fogyás ad több önbizalmat, hanem  az önbizalom vezet a fogyáshoz, az erősebb és egészségesebb testhez.” (Jessica Ortner)

A kopogtató módszer mellé társul még a tudatos étkezés elsajátítása mindfulness gyakorlatokon keresztül.

A tudatos jelenlét nem más, mint hogy szándékosan figyelmet fordítunk arra és teljesen tudatában vagyunk annak, hogy mi történik bennünk – a testünkben, a szívünkben és az elménkben – és rajtunk kívül, a környezetünkben. A tudatos jelenlét ítélkezés és bírálat nélküli éberség.  A tudatos étkezés során nem hasonlítgatunk vagy ítélkezünk, hanem egyszerűen tanúként szemléljük az evés során felmerülő számos érzetet, gondolatot és érzést. Ezt őszintén, józanul tesszük, miközben kedvességgel viszonyulunk az étkezéshez, és kíváncsisággal fordulunk felé.

Főbb témakörök:

  • EFT alapjainak elsajátítása
  • Ételek iránti sóvárgás elengedése
  • A fogyókúrához társuló stressz oldása
  • Az érzelmi evés elengedése
  • Mindfulness meditációs gyakorlatok
  • A hízáshoz vezető események felkutatása és oldása
  • A fogyással kapcsolatos hiedelmek
  • A túlsúly, mint védelem és biztonság
  • Magabiztosan a testedben

Az érzelmi evésről itt elolvashat egy hosszabb blogbejegyzést, az EFT módszeréről pedig ide kattintva is tájékozódhat.

 

Foglalkozás időpontja:

2021. február 04. – március 11., hat csütörtöki napon, 6×3 órában, 17.00 – 19.30 óráig

Helyszín: 9022 Győr, Batthyány tér 5.

Jelentkezés feltétele: Akarj változni és változtatni!

Tanfolyam díja: 44.000 Ft,-

Azok számára, akik már EFT tanfolyamot végeztek nálam: 32.000 Ft,-

Jelentkezési határidő: 2021. február 01.

A foglalkozás kis létszámmal – maximum 5 fő részvételével – indul, a jelenleg ajánlott biztonsági előírások betartásával.

Foglalkozáson résztvevők visszajelzése