Magányosságra
“Egyetlen dolgunk, hogy megőrizzük egyéniségünket, éljük a saját életünket, és életünk hajóját magunk kormányozzuk – s minden rendben lesz.” dr. Edward Bach

Békaliliom – Water Violet

Békaliliom, a kommunikáció virága

Azok számára, akik egészségesen és betegen egyaránt szeretnek egyedül lenni. Csendes, nyugodt emberek, akik zaj nélkül mozognak, keveset és halkan beszélnek. Függetlenek, csak önmagukra támaszkodnak. Nem befolyásolhatók, főleg saját véleményükre adnak. Tartózkodóak, másokat békén hagynak, a saját útjukat járják. Gyakran okosak és tehetségesek. Lelki békéjük és nyugalmuk áldást jelent a környezetüknek is.

Kulcstünetek:

• önkéntes elszigetelődés és távolságtartás jellemzi

Nebáncsvirág – Impatiens

Nebáncsvirág, az idő virága

Azoknak, akik gondolkodásukban és tetteikben egyaránt gyorsak, s mindent tétovázás és halogatás nélkül akarnak csinálni. Ha betegek, akkor azonnali gyógyulást remélnek. Képtelenek türelmet tanúsítani a lassú emberekkel szemben, mivel a lassúságot helytelennek és időpocsékolásnak tartják. Az ilyen embereket minden módon megpróbálják gyorsabb haladásra serkenteni. Jobban szeretnek magukban dolgozni és gondolkodni, mivel így saját tempójukban végezhetik munkájukat.

• türelmetlenség, lobbanékonyság jellemzi
  • könnyen felidegesíti magát
  • gyors beszédű, gyorsak a reakciói

Hangafű – Heather

Hangafű, az identitás virága

Azoknak, akik állandóan társaságot keresnek, mivel roppant fontosnak tartják azt, hogy problémáikat másokkal, bárkivel megvitassák. A hosszabb-rövidebb idei tartó magány nagyon boldogtalanná teszi őket.

• bőbeszédű
  • csak saját magával és problémáival foglalkozik